ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ВИПУСКНИКА ШКОЛИ ЯК МІСІЯ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТИ
Анотація
Дегтяренко Л.І. Формування математичних компетентностей випускника школи як місія математичної освіти. У статті розглянуто сутність математичної компетентності та напрями їх набуття учнями.
Ключові слова. Математична компетентність, компетентнісний підхід, предметні компетентності.
Литература
Концепція 12-річної середньої загальноосвітньої школи // Директор шк.. – 2002. – № 1. – С. 11 – 15.
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти // Директор шк. – 2000. – № 39 – 40. –126 с.
Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти // Освіта України. – 2004. – № 5.
Великий тлумачний словник сучасної української мови. – К.: Ірпінь: ВТФ “Перун”, 2001. – с. 455.
Гончарова-Горянська М. Соціальна компетентність: поняття, зміст, шляхи формування в дослідженнях зарубіжних авторів / М. Гончарова-Горянська // Рідна шк.. – 2004. – №7 – 8. – С. 71 – 74.
Шишов С. Понятие компетенции в контексте качества образования / С. Шишов // Дайджест пед. идей и технологий: Школа-прак. – 2002. – № 3. – С.20 – 21.
Чернишова Р. Мета сучасної школи – компетентність / Р. Чернишова, В. Андрюханова // Директор шк..: Україна. – 2001. – № 8. – С. 91 – 96.