Комп’ютерне навчальне середовище як основа формування міжкультурної компетентності старшокласників
Анотація
Проаналізовано основні особливості формування навчальних
інтересів учнів; обґрунтовано необхідність вивчення іноземної мови як
найважливішого інструменту міжкультурного збагачення та
формування особистості; комп’ютерне навчальне середовище
розглядається як основа формування міжкультурної комунікативної
компетентності учнів старшої школи; запропоновано зразок Інтернет-
проекту, який використовується в освітній практиці школи. Розглянуто
сучасні підходи до проблеми; запропоновано набір методик навчання,
які можна використовувати на уроках англійської мови з різними
віковими групами. Крім того, останню можна адаптувати відповідно до
різних рівнів володіння мовою. Використання коротких аудиторних
мовних занять, спрямованих на розвиток креативності та критичного
мислення на уроках англійської мови, сприяє не лише покращенню
використання мови учнями та їхнім комунікативним навичкам, а й
сприяє формуванню міжкультурної компетентності.