ТАНЦЮВАЛЬНО-ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ КОНСТРУКТИВНОГО ОБРАЗУ „Я” ДОШКІЛЬНИКІВ
Анотація
Черевко Т.С. Танцювально-ігрова діяльність в контексті формування конструктивного образу „я” дошкільників. В статті розкриваються особливості образу „Я” дитини дошкільного віку. Розглядаються танцювально-ігрові засоби впливу на формування конструктивного образу „Я” дошкільників.
Ключові слова: образ „Я”, Я-концепція, самосвідомість, танець, експресія.
Литература
Грёнлюнд Э. Танцевальная терапия. Теория, методика, практика / Э.Грёнлюнд, Н.Ю.Оганесян.– Спб.: Речь, 2004. – 288с.
Лабунская В.А. Не язык тела, а язык души. Психология невербального выражения личности / В.А.Лабунская. – Ростов н/Д: Феникс, 2009. – 344 с.
Мухина В.С. Возрастная психология: детство, отрочество, юность / В. С. Мухина. – 6-е изд. – М.: Академия, 2007. – 624 с. – (Высшее образование).
Рудестам К. Групповая психотерапия / К.Рудестам. – 2-е изд. – СПб.: Изд-во «Питер», 2000. – 384 с.
Фурман А.В. Психологія Я-концепції: навчальний посіб. / А.В.Фурман, О.Є.Гуменюк – Львів: Новий Світ-2000, 2006. – 360 с.
Шкурко Т.А. Танцевально-экспрессивный тренинг / Т.А.Шкурко. – Спб.: Изд-во «Речь», 2005. – 192 с.