ТЕОРЕТИЧЕСКИЙ АСПЕКТ ВНЕДРЕНИЯ ПРОФИЛЬНОГО ОБУЧЕНИЯ В СОВРЕМЕННОЕ ОБРАЗОВАНИЕ

  • Е.В. Котова

Анотація

Котова Е.В.. В статье рассматривает вопрос подготовки будущих учителей физического воспитания к профильному обучению старшеклассников. Наиболее значимым при подготовке будущих учителей физического воспитания дать возможность проявить самостоятельность, инициативу, творчество.

Ключевые слова: профессиональная подготовка, профильное обучение, профилизация старшей школы, концепция профильного обучения, будущие учителя физического воспитания.

 

 

Литература

 

Арефьев И.П. Подготовка учителя к профільному обучению старшеклассников / И.П.Арефьев // Педагогика. – 2003. – № 5. – С. 49-55.

Артемова Л. Профильное обучение: опыт, проблемы, пути решения / Л.К.Артемова // Школьные технологии. – 2003. – № 4. – С. 22-31.

Бібік Н. Профільна школа як стратегія рівного доступу до якісної освіти / Н.Бібік // Директор школи. – 2004. – №37. – С. 2-3.

Зубалій М. Зміст навчальної діяльності старшокласників зі спортивного профілю // Здоров’я та фізична культура. – 2008. – №3. – С. 1-5.

Іванова Л. Особливості профільного навчання з фізичної культури // Фізичне виховання в школі. – 2004. – №1. – С. 5-6.

Інформаційний збірник  міністерства освіти і науки України. – Київ: Педагогічна преса. – 2004. – №6. – С. 32.

Організація профільного навчання. Довідник вчителя фізичної культури в запитаннях та відповідях. – Харків: „Ранок”. – 2007. – С. 180.

Шиян Н.І. Дидактичні засади профільного навчання у загальноосвітній школі сільської місцевості: автореф. дис… на здобуття наук. ступеня док-ра пед.наук / Н.І.Шиян. – Харків. – 2005. – С. 40.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Е.В. Котова
кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького
Номер
Розділ
Статьи