ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ

  • Світлана Наход

Анотація

Стаття присвячена теоретичному аналізу проблеми визначення педагогічного потенціалу інтерактивних технологій у контексті формування прогностичних умінь майбутніх психологів у період їхнього навчання у вищих навчальних закладах. Визначена роль інтерактивного навчання у виконанні вимог інформаційного суспільства до особистості практичного психолога. Розглянуті основні компоненти інтерактивних технологій. Встановлені показники складників педагогічного потенціалу інтерактивних технологій навчання, спрямованих на формування прогностичних умінь студентів-психологів у період їх навчання у вищих навчальних закладах.

 

Ключові слова:

інтерактивне навчання; інтерактивні технології; педагогічний потенціал; особистість практичного психолога.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Номер
Розділ
Статьи