ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ
Анотація
Стаття присвячена теоретичному аналізу проблеми визначення педагогічного потенціалу інтерактивних технологій у контексті формування прогностичних умінь майбутніх психологів у період їхнього навчання у вищих навчальних закладах. Визначена роль інтерактивного навчання у виконанні вимог інформаційного суспільства до особистості практичного психолога. Розглянуті основні компоненти інтерактивних технологій. Встановлені показники складників педагогічного потенціалу інтерактивних технологій навчання, спрямованих на формування прогностичних умінь студентів-психологів у період їх навчання у вищих навчальних закладах.
Ключові слова:
інтерактивне навчання; інтерактивні технології; педагогічний потенціал; особистість практичного психолога.