МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ САМОАКТИВНОСТІ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ЖИВОПИСУ
Аннотация
У статті аналізуються особливості малювання старших дошкільників; визначаються основні засоби живопису, що активізують художньо-творчу діяльність старших дошкільників під час малювання. Автор також досліджує чинники розвитку художньо-творчої активності дитини, процес самоствердження та творчого самовираження; пояснює необхідність використання методичного забезпечення в дитячих позашкільних образотворчих закладах, що залучають дитину старшого дошкільного віку до художньої діяльності та естетичної культури.
Ключові слова:
малювання; засоби живопису; художньо-творча активність; самоактивність; старший дошкільник.
Скачивания
Данные скачивания пока недоступны.
Выпуск
Раздел
Статьи