МЕХАНІЗМ ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОЇ САМОАКТИВНОСТІ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ЖИВОПИСУ
Анотація
У статті аналізуються особливості малювання старших дошкільників; визначаються основні засоби живопису, що активізують художньо-творчу діяльність старших дошкільників під час малювання. Автор також досліджує чинники розвитку художньо-творчої активності дитини, процес самоствердження та творчого самовираження; пояснює необхідність використання методичного забезпечення в дитячих позашкільних образотворчих закладах, що залучають дитину старшого дошкільного віку до художньої діяльності та естетичної культури.
Ключові слова:
малювання; засоби живопису; художньо-творча активність; самоактивність; старший дошкільник.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Номер
Розділ
Статьи