ДО ПРОБЛЕМИ ПОНЯТІЙНОГО АПАРАТУ МЕТОДУ CASE-STUDY
Аннотация
У статті проаналізовано та формалізовано понятійний апарат методу case-study в контексті професійної підготовки фахівців фінансово-економічного напряму. На основі аналізу сучасних досліджень у педагогіці, психології та бізнес-освіті введено такі дефініції, як бізнес-кейс (опис реальної ситуації фінансово-економічного характеру, в основі якої – проблема, що потребує аналізу, пошуку варіантів і прийняття рішення); емоційний кейс (бізнес-кейс, де фабулу становлять стосунки між учасниками події, які потребують емоційної оцінки та спрямовані на пошук прийняття рішення з урахуванням емоційного складника). З’ясовано, що для досягнення високих результатів у професійній діяльності при підготовці майбутніх фахівців фінансово-економічного напряму з використанням методу case-study необхідно використовувати емоційні кейси, як найбільш ефективні в діяльності фахівців, оскільки вони поєднують розум і почуття, сприяючи тим самим кар’єрному зростанню.
Ключові слова:
фахівці фінансово-економічного напряму; метод case-study; кейс.