СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ДО ДУХОВНО-МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Анотація
У тастті розкрито сутність
і структуру готовності студентів
закладів вищої освіти до духовно-
морального розвитку молодших
школярів. Окреслено базові
поняття дослідження –
«духовність», «моральність»,
«розвиток», «саморозвиток»,
«самоосвіта», що мають для нього
засадниче значення. Наголошено
на тому, що справжня освіта має
бути духовною та моральною, а
духовно-моральний розвиток
потрібен особистості для
вдосконалення індивідуальних рис
і формування цінностей.
Доведено, що розвиток дітей
молодшого шкільного віку
спрямовується не лише
професійно-педагогічною
культурою та майстерністю
вчителя початкових класів, а
й культурою сім’ї та референтних
груп, які є членами суспільства.
У результаті дослідження
визначено чотири компоненти
в структурі готовності майбутніх
учителів до духовно-морального
розвитку молодших школярів.