Індивідуально-психологічні особливості розвитку інтересу до музичного виконавства в молодших підлітків

  • Марина Білецька, Ярослава Сопіна

Анотація

У  статті  висвітлено  психолого-педагогічний  аспект  проблеми розвитку  музичного  інтересу  в молодших  підлітків,  історико-теоретичні  аспекти  дослідження проблеми  становлення  такого інтересу,  а  також  індивідуально-психологічні  особливості  розвитку інтересу до музичного виконавства . Інтерес  є  одним  зі  структурних компонентів  загальнолюдської культури.  Соціальний  інтерес  ми розуміємо  як  причину  соціальних дій, подій і звершень. Він стоїть за безпосередніми  спонуканнями (мотивами,  помислами,  ідеями, бажаннями  тощо)  індивідів,  що беруть  участь  у  цих  діях, – соціальних груп, об’єднань, народів, класів.  Зміст  і  характер  інтересу людини  пов’язаний  як  з  будовою  і динамікою її мотивів і потреб, так і з характером  тих  форм  і  засобів наочного освоєння дійсності,  якими вона володіє. В умовах пізнавальної діяльності,  що  формується,  зміст інтересу  може  збагачуватися, вбираючи  в  себе  нові  зв’язки предметного  світу.  З  огляду  на  це, інтерес  у  педагогічному  аспекті  ми розглядаємо  як  форму  вияву пізнавальної  потреби,  що забезпечує  спрямованість особистості  на  усвідомлення  мети діяльності.  У  такий  спосіб  вона сприяє  орієнтуванню  в  нових фактах,  ознайомленню  з  ними, глибшому  й  повнішому відображенню  дійсності.  Велике значення  для  розвитку  інтересу  в молодших  підлітків  має  сама специфіка  такої  діяльності,  як музичне  виконавство.  Дидактична гра і фантазування (імпровізація) на музичному  інструменті  є наймогутнішими  чинниками розвитку  інтересу  в  школярів  до музичного виконавства.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2020-02-12