Специфіка професійного самовизначення майбутніх фахівців cоціономічних професій

  • Катерина Аверіна МДПУ імені Богдана Хмельницького

Анотація

Статтю присвячено науковому
аналізу специфіки професійного
самовизначення майбутніх фахівців-
соціономістів. У сучасних соціальних,
економічних та політичних
трансформаціях держава приділяє
велику увагу питанням професійної
підготовки фахівців соціономічних
професій. Реформування системи
вищої освіти вимагає повного
перегляду як змістовної частини
освітніх програм, так і освітнього
середовища загалом. Аналіз наукової
літератури з порушеної проблеми
дає підстави твердити, що
професійне самовизначення
активізується не тільки на етапі
оптації, а й на більш пізніх стадіях
професіоналізації особистості,
зокрема й урпоцесі навчання.
Досліджено специфіку професійного
самовизначення майбутніх фахівців
соціономічних професій, що дало
змогу виявити нові резерви
ефективності їхньої підготовки.
З’ясовано, що базовою
характеристикою особистості
майбутнього фахівця соціономічних
професій є її просоціальна
активність, яка розпочинається
з повсякденного життя й успішно
перетворюється за допомогою
комплексу мотивів на професійну
діяльність. Для вивчення
індивідуально-психологічних
особливостей майбутніх фахівців
соціономічних професій у роботі було
застосовано методику
багатофакторного дослідження
особистості Р. Кеттелла (16PF –
опитувальник) і методику «Ціннісні
орієнтації» М. Рокича.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2021-02-09