ПРОФЕСІОНАЛІЗМ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК СОЦІАЛЬНО ОЧІКУВАНИЙ І ОСОБИСТІСНО ВАГОМИЙ РЕЗУЛЬТАТ ЙОГО МАГІСТЕРСЬКОЇ ПІДГОТОВКИ

  • Ірина Андрейкова Одеський національний політехнічний університет

Анотація

У статті з’ясовано специфіку педагогічного професіоналізму як професійно важливої якості особистості майбутнього викладача іноземної мови вищого навчального закладу. Продемонстровано різні дослідницькі підходи до тлумачення сутності педагогічного професіоналізму. Узагальнено його провідні ознаки як особистісно значущого результату магістерської підготовки майбутнього викладача іноземної мови.

Andreykova Iryna. Рrofessionalism of a future foreign language teacher  as a socially expected and personally significant result of his master degree preparation

In the article the specifics of pedagogical professionalism as a professionally important quality of the identity of a future foreign language teacher of a higher educational institution is represented. Various research approaches concerning interpretation of the essence of pedagogical professionalism are shown. Its leading signs as a personally significant result of master degree preparation of a future foreign language teacher are summarized.

Ключові слова:

професія, професіоналізм, педагогічний професіоналізм, магістерська підготовка майбутнього викладача іноземної мови.

Key words:

profession, professionalism, pedagogical professionalism, master degree preparation of a future foreign language teacher.

Список використаних джерел

  1. Бодалев А.А. Вершина в развитии взрослого человека: характеристики и условия достижения / А.А. Бодалев. — М.: Флинта–Наука, 1998. — 230 с.
  2. Большая советская энциклопедия  гл.ред. А. М. Прохоров. — М.: Сов. энциклопедия, 1975. — 984 с.
  3. Гузій Н.В. Педагогічний професіоналізм: історико-методичні та теоретичні аспекти: монографія / Н.В. Гузій. — К.: НПУ імені М.П. Драгоманова, 2004. — 243 с.
  4. Ісаченко В.В. Формування професійно-педагогічного іміджу у майбутніх викладачів вищої школи: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / Вікторія Володимирівна Ісаченко. — Одеса, 2006.— 187 с.
  5. Маркова А.К. Психология профессионализма / А. К. Маркова. — М. : МГУ, 1996. — 127 с.

References

  1. Bodalev, А. А. (1998). The peak of development of an adult: characteristics and conditions to achieve it. Moscow: Flinta-Nauka. [in Russian].
  2. Great Soviet Encyclopedia. (1975). In А. М. Prokhorov. Moscow: Soviet Encyclopedia. [in Russian].
  3. Guziy, N. V. (2004). Pedagogical professionalism: historical-methodical and theoretical aspects: monograph. Kyiv: National Pedagogical University named after М. P. Drahomanov. [in Ukrainian].
  4. Isachenko, V. V. (2006). Formation of professional and pedagogical image of the future higher school teachers: Thesis for the degree of Candidate of pedagogical sciences: 13.00.04. Odesa. [in Ukrainian].
  5. Markova, А. К. (1996). Psychology of professionalism. Moscow: MGU. [in Russian].

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Ірина Андрейкова, Одеський національний політехнічний університет
викладач кафедри іноземних мов
Опубліковано
2013-09-25
Номер
Розділ
Статьи