ВИКОРИСТАННЯ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ ЯК СПОСІБ ФОРМУВАННЯ СВІТОГЛЯДУ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

  • Тетяна Коноваленко Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

У статті висвітлюються можливості використання художніх текстів для формування світогляду вчителя іноземної мови та зарубіжної літератури під час його фахової підготовки. Аналізуються основні режими роботи з художнім текстом. Розглядається вплив художнього тексту на розвиток цілісної структури особистості вчителя. Спираючись на досвід використання художніх текстів на заняттях із різних дисциплін, пропонується вдосконалити подібну роботу за рахунок інтеграції цих дисциплін.

Konovalenko Tetiana. Literary text use as the way to develop future foreign language and literature teacher’s world view.

The article deals with the problem of possibilities for literary texts’ use to develop foreign language and literature teacher’s world view during his professional training. The basic modes of the work with the literary texts are analyzed. The literary text’s influence on the development of teacher’s personality sound structure is considered. The author describes the experience of literary texts use at different disciplines classes, suggests improving this kind of work due to integrating these disciplines.

Ключові слова:

фахова підготовка, світогляд, формування світогляду, вчитель іноземної мови та зарубіжної літератури, художній текст.

Key words:

professional training; world view; world view development; foreign language and literature teacher; literary text.

Список використаних джерел

  1. Бондар Г. Значення освітнього середовища для формування гуманістичного світогляду майбутніх учителів у процесі вивчення філологічних дисциплін / Г. Бондар // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н.С. (гол. ред.) та інші]. – Умань: ПП Жовтий О.О., 2012. – Випуск 40. – 360 с. – С. 78-85.
  2. Дорогань С.О. Українська література у формуванні світогляду майбутнього вчителя / С.О.Дорогань // Мультиверсум. Філософський альманах. – К.: Центр духовної культури, 2004. – № 39. – С. 195-205.
  3. Котенко О.В. Формування світогляду майбутнього вчителя іноземної мови засобами навчальних дисциплін / О.В.Котенко //  Імідж сучасного педагога. – 2012. – № 9 (128). – С. 52-55.
  4. Лабунець Ю.О. Самоосвіта в контексті становлення вторинної мовної особистості майбутнього вчителя іноземної мови / Ю.О.Лабунець // Вісник психології і педагогіки [Електронний ресурс]: зб. наук. пр. / Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 11. – К., 2013. – Режим доступу:

http://www.psyh.kiev.ua/Лабунець_Ю.О._Самоосвіта_в_контексті_становлення_вторинної_мовної_особистості_майбутнього_вчителя_іноземної_мови

  1. Слоньовська О.Б. Підготовка майбутніх педагогів гуманітарного профілю до діяльності в умовах полікультурного освітнього простору [Електронний ресурс] / О.Б.Слоньовська // Наукова бібліотека України. – Режим доступу: http://www.info-library.com.ua/libs/stattya/40-stattya/191-pidgotovka-majbutnih-pedagogiv-gumanitarnogo-profilju-do-dijalnosti-v-umovah-polikulturnogo-osvitnogo-prostoru.html

References

  1. Bondar, H. (2012). Significance of educational environment for the formation of future teachers’ humanistic worldview in the course of study of philological disciplines. In N. S. Pobirchenko. Psychological and pedagogical problems of rural school: collection of scientific works of Uman’ State Pedagogical University named after Pavlo Tychyna. Uman’: PC Zhovtyi О.О. [in Ukrainian].
  2. Dorogan’, S. О. (2004). Ukrainian literature in the formation of the future teacher’s worldview. Mul’tyversum. Philosophical almanac. Kyiv: Centre of spiritual culture. 39. 195-205. [in Ukrainian].
  3. Kotenko, О. V. (2012). Formation of the future foreign language teacher’s worldview by means of academic subjects. Image of modern teacher. 9 (128). 52-55. [in Ukrainian].
  4. Labunets’, Y. О. (2013). Self-education in the context of establishment of the secondary language personality of the future foreign language teacher. Retrieved from http://www.psyh.kiev.ua/ Labunets’_Y. О._Self-education_in_the_context_of _establishment_of_the secondary_language_personality_of_the_future_foreign_language_teacher. [in Ukrainian].
  5. Sloniovs’ka, О. B.  Preparation of the future teachers of the Humanities for the activity in conditions of polycultural educational space. Retrieved from http://www.info-library.com.ua/libs/stattya/40-stattya/191-pidgotovka-majbutnih-pedagogiv-gumanitarnogo-profilju-do-dijalnosti-v-umovah-polikulturnogo-osvitnogo-prostoru.html. [in Ukrainian].

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Тетяна Коноваленко, Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького
кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри англійської філології та методики викладання англійської мови
Опубліковано
2013-09-25
Номер
Розділ
Статьи