МІСЦЕ СОЦІАЛЬНО-ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН У СИСТЕМІ АГРАРНОЇ ОСВІТИ
Анотація
У статті розглядаються особливості вивчення дисциплін соціально-гуманітарного циклу у вищій школі й визнається їх місце в системі професійної підготовки студентів аграрних університетів. Аналізуються найгостріші проблеми викладання соціально-гуманітарних дисциплін в аграрних освітніх закладах, зокрема такі, як інноваційні методи викладання, підвищення кваліфікації викладачів соціально-гуманітарних дисциплін з урахуванням інновацій у системі освіти, переорієнтація цілей соціально-гуманітарних дисциплін у бік розвитку особистості студента. Автор звертає увагу на переосмислення досвіду професійної підготовки майбутнього аграрія та розглядає її з позиції гуманізації процесу навчання, що передбачає якісну зміну пріоритетів.
Ключові слова:
соціально-гуманітарна підготовка; інновації; аграрна освіта; особистість студента.