КОМПОЗИЦІЯ В ПРОЕКТУВАННІ ІНФОРМАЦІЙНО-РЕКЛАМНОГО ПРОДУКТУ

Анотація

Розглянуто засоби композиції, що застосовуються при розробці інформаційно-рекламного продукту. Будемо називати композицією об'єднання всіх елементів форми об'єкту дизайну в єдине ціле, що виражає образний, ідейно-художній зміст даного об'єкта. Основна властивість композиції полягає в тому, що різні елементи форми і їх комбінації завдяки особливостям зорового сприйняття людини і певним зв'язкам з предметним середовищем сприймаються їм по-різному. Композиція являє собою особливу художню мову, за допомогою якої дизайнер передає свої думки і почуття, що відображають дійсність. Образність в інформаційно-рекламному продукті досягається засобами, що притаманні всім видам прикладного мистецтва. Найбільше інформаційно-рекламний продукт впливає своєю емоційною стороною. Можна говорити про суворий, спокійний, динамічний, простий, багатий та інший характер інформаційно-рекламного продукту. Зорові відчуття є вихідною точкою складного психологічного процесу, їх аналізу, осмислення і переробки в уявлення та поняття. У розвитку цього складного психологічного процесу людина стикається з емоційною реакцією його почуттів на предмети, що їм сприймаються.

У творчій роботі дизайнера над композицією інформаційно-рекламного продукту одним з головних завдань є знаходження і передача таких співвідношень і зв'язків елементів форми інформаційно-рекламного продукту, які виявляли б і сприяли вислову художніх якостей створюваних ним об'єктів дизайну. При цьому різний характер поєднань і зв'язків елементів форми інформаційно-рекламного продукту, в їх первинних властивостях і ознаках, може сприяти вираженню змісту в інформаційно-рекламному продукті. Тому такі поєднання і зв'язки елементів форми і є композиційним матеріалом для розробника інформаційно-рекламного продукту, який прагне висловити найкращим способом художній зміст об'єкта дизайну.

Ключові слова: художнє проектування, композиція, інформаційно-рекламний продукт.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2021-03-09
Як цитувати
Ніцин , Д., & Сидоренко , О. (2021). КОМПОЗИЦІЯ В ПРОЕКТУВАННІ ІНФОРМАЦІЙНО-РЕКЛАМНОГО ПРОДУКТУ. Сучасні проблеми моделювання, (20), 155-161. https://doi.org/10.33842/2313-125X/2021/20/155/161