ВПЛИВ ГЕОМЕТРІЇ ФОРМИ НА ЗОРОВЕ СПРИЙНЯТТЯ ДИНАМІЧНОСТІ В ІНФОРМАЦІЙНО-РЕКЛАМНИХ ПРОДУКТАХ

Анотація

Розробка рекламно-інформаційного продукту підкоряється тим же правилам, за якими створюється будь-який витвір образотворчого мистецтва. Наприклад, художній образ створюється не точним зображенням дійсності, а узагальненням окремих деталей змальовуваного предмету, що підкреслює з точки зору художника найголовніше, найбільш характерніше в нім. Художня образність в дизайні рекламно-інформаційного продукту досягається засобами архітектоніки, а також засобами, особливими і для ряду площинних і просторово-об’ємних прикладних мистецтв. Більш всього рекламно-інформаційний продукт впливає своєю емоційною стороною. Тому можна говорити про строгий, спокійний, динамічний, простий, багатий, суворий та інший характер рекламно-інформаційного продукту. Рекламно-інформаційний продукт повинен образно відображати дійсність і викликати певні емоції.

Таким чином, зорові відчуття є вихідною точкою складного психологічного процесу, їх аналізу, осмислення і переробки в уявлення і поняття. Розвиток цього складного психологічного процесу викликає емоційну реакцію відчуттів людини на сприйняття ним рекламно-інформаційних продуктів. Це пояснює, чому людина в результаті багатократного досвіду зорового сприйняття виробляє певні умовні рефлекси, які можуть викликати певний емоційний образ або певний настрій.

Наприклад, певний характер має зорове сприйняття ним просторових відношень форми та її деталей. Емоції, що виникають в процесі зорового сприйняття, пояснюються тим, що форма рекламно-інформаційного продукту, кольори, контури та інші якості змальовуваних предметів пов’язані з уявленні про спокій, рух, зліт, падінні і так далі, тобто з уявленнями про властивості тіл, що характеризують їх положення в просторі.

Якщо зіставити емоційну дію на людину різних ліній і геометричних фігур, то можна відчути, що горизонтальна лінія викликає відчуття спокою, вертикальна лінія – прагнення вгору, похила лінія – нестійкості або падіння, ламана лінія – рівномірного руху або гойдання і спіральна лінія – обертання.

Ключові слова: художнє проектування, композиція, інформаційно-рекламний продукт.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2021-06-16
Як цитувати
Ніцин , Д., & Сидоренко , О. (2021). ВПЛИВ ГЕОМЕТРІЇ ФОРМИ НА ЗОРОВЕ СПРИЙНЯТТЯ ДИНАМІЧНОСТІ В ІНФОРМАЦІЙНО-РЕКЛАМНИХ ПРОДУКТАХ. Сучасні проблеми моделювання, (22), 118-124. https://doi.org/10.33842/22195203/2021/22/118/124