СТВОРЕННЯ ДИЗАЙН-МАКЕТУ СТОРІНОК І АЙДЕНТИКИ ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ КОСМЕТИКИ
Анотація
В роботі досліджуються останні тренди в створенні дизайну, виготовленні концептуальної моделі розробки веб- сайту, адаптації сайту згідно проаналізованих веб-сторінок, з впровадженням законів, правил та принципів дизайну. Досліджено два найбільш поширених методу розробки веб-сайтів, які добре працюють як на настільних комп'ютерах, так і на мобільних пристроях, - це чуйний і адаптивний дизайн. Використовано лінії, форми, кольор, текстури, розмір і т. д., а також багато інших елементів для створення акценту. Розглянуті принципи дизайну, що полегшують акцент: баланс, близкість, вирівнювання, повторення. Закон близькості каже, що сприйняття елементів, які знаходяться поруч один з одним, буде єдиною групою. Виділячи елемент з цієї групи, привертаємо додаткову увагу до нього. Була використана 12 колонна бутстрапівська сітка, яка суттєво облегшує роботу верстальника та розробника сайту. Проаналізовано наявність зручної навігації та прозорість структури сайту, враховуючи художню цінність та чіткість графічного дизайну, а також доброзичливість сайту до пошукових систем. Зручність користування пов’язана зі здатністю споживача визначити, де він перебуває і що він чи вона може робити в кожен момент навігації по сторінкам сайту.Розроблено юзер-флоу для даного проекту, для чого були проаналізовані сучасні вимоги до ecommerce-сайтів. Було досліджено повний шлях користувача від першого візиту на сайт до покупки – цільової дії. Функціонал сайту реалізовано з використанням технологій web-програмування, з метою зробити зручний і ефективний інструмент бізнесу. Виконано програмну частину розробки сайту з використанням HTML, CSS і JavaScript. Проведено тестування функціональності, виконана перевірка usability сайту, тестінг інтерфейсу, UI Testing. За результатами тетування інтерфейсу користувача, була виконана перевірка на відповідність всім вимогам та стандартам графічних інтерфейсів. Тестування кросбраузерності на Mozila Firefox, Opera, Google, Safari та запущено веб-сайт в роботу для приваблення клієнтської бази.
Ключові слова: веб-сайт, дизайн, золотий перетин, айдентика, шрифт, колір, інтерфейс користувача,лінії, текстури, форми.