СТВОРЕННЯ ОНЛАЙН ГРИ МУЛЬТИПЛЕЄРА НА БАЗІ ДОМЕНУ

  • Г.В. Федченко Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» (Україна) https://orcid.org/0000-0003-0690-6017
  • М.В. Матюшенко Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» (Україна) https://orcid.org/0000-0003-4727-8993
  • К.С. Голотенко Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» (Україна)

Анотація

В роботі досліджуються актуальна тема, що пов’язана з багатокористувацькими іграми, які завжди обʼєднували велику кількість людей за проведенням дозвілля. Коли гра стане доступною публічно, вона якісно урізноманітнить жанр браузерних багатокористувацьких ігор. Обʼєктом роботи є галузь інтернет технологій, яка займається вивченням та розробкою багатокористувацьких он-лайн ігор, орієнтованих на запуск та використання в інтернет браузерах.

Предметом роботи є двомірна багатокористувацька он-лайн гра. Робота присвячена виявленню найкращого способу обміну даним між клієнтською та серверною стороною, та правильною відмальовкою програмно анімованих персонажей. Що є можливим завдяки використанню сучасного стеку технологій та простий, але вичерпний архітектурі.

Налагоджений життєвий цикл забезпечить надійну продуктивність та відлагоджену роботу гри, навіть при нестабільному інтернет зв’язку, або техніці з низькою обчислювальною потужністю. В той час як нові ігрові цілі та спосіб їх досягнення, зроблять проект більш конкурентним. Головною вимогою до реалізації життєвого циклу є неперервний обмін даними між клієнтом і сервером. Технологія Socket.IO забезпечує лише орієнтоване на події безперервне з’єднання. Механізм обміну був реалізований власноруч. Клієнтська частина використовує canvas, як простір для створення ігрового майданчика і інтерфейс взаємодії персонажа і користувача.

Для реалізації ігрового процесу було використано низку математичних розрахунків та алгоритмів, що описують дії гри. Весь дизайн був розроблений в графiчному редакторі в Figma та Inkscape. У розробці задіяний обширний стек сучасних технологій, до яких входять: TypeScript мова програмування, NodeJS – JavaScript незалежно від оточення, React для побудови користувацького інтерфейсу, styled-components для стилізації компонент, Express фреймоврк для сервера, Socket.IO для двонаправленного звʼязку клієнта і сервера. Тестування проводилось у Chrome, Safari і Firefox на одному з найменших мобільних пристроїв iPhone SE. Результатом виконаної роботи є створена багатокористувацька онлайн гра.

Ключові слова: гра мультиплеер, socket.io, react, typescript,nodejs, клієнт-серверна комунікація, життєвий цикл даних,багатокористувацька онлайн гра.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2023-07-10
Як цитувати
Федченко, Г., Матюшенко, М., & Голотенко, К. (2023). СТВОРЕННЯ ОНЛАЙН ГРИ МУЛЬТИПЛЕЄРА НА БАЗІ ДОМЕНУ. Сучасні проблеми моделювання, (25), 217-225. https://doi.org/10.33842/2313-125X-2023-25-217-225