ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З ГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

  • Г.В. Баскова Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (Україна) https://orcid.org/0000-0002-3385-8404
  • Н.В. Міхлевська Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (Україна) https://orcid.org/0000-0003-3579-2055

Анотація

У статті наведено деякі результати багаторічних спостережень за навчанням студентів з курсу нарисної геометрії та інженерної графіки, шляхи підвищення зацікавленості студентів в отриманні знань з графічної підготовки. В останній час можна спостерігати, як зменшився інтерес студентів до геометричних методів розв’язку задач нарисної геометрії, вони не мають звичаю мислити геометричними образами, створювати логічні ланцюжки алгоритмів виконання побудов рішень задач. Але сучасному спеціалісту необхідно мислити просторовими геометричними образами, розробляти алгоритми розв’язку комплексних задач, розділяти складні задачі на низку більш простих, виконувати та читати кресленики. Виникає потреба стимулювати студентів при оволодінні основами курсів нарисної геометрії та технічного креслення і викладачу знайти шляхи зацікавлення студентів дисципліною. Одним із шляхів підвищення зацікавленості студентів у вивчанні графічних дисциплін є олімпіади, які щорічно проводяться в НТУУ «КПІ імені Ігоря Сікорського». Ще одним шляхом підвищення зацікавленості студентів у вивчанні графічних дисциплін, підвищення якості знань є організація і активна робота студентських гуртків з геометричного моделювання технічних об’єктів, комплексних задач з інженерної графіки. В гуртках студенти готуються для участі в олімпіаді з інженерної та комп’ютерної графіки і в науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених «Прикладна геометрія, інженерна графіка та об’єкти інтелектуальної власності», яка щорічно проводиться на КНГІКГ ФМФ НТУУ. В гуртках студенти вивчають деякі питання курсу, що не входять у загальну програму дисципліни та удосконалюють свої вміння розробляти алгоритми розв’язання геометричних просторових задач та навички до їх втілення на комплексному рисунку. Методика підготовки студентів включає важливе питання моделювання рішень геометричних задач різними способами, їх аналіз та вибір оптимального алгоритму побудов на комплексному рисунку.

Ключові слова: нарисна геометрія, інженерна графіка, геометричний об’єкт, епюрні задачі, моделювання, геометричні місця точок, способи побудов, заміна площини проекцій, олімпіада.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2023-07-10
Як цитувати
Баскова, Г., & Міхлевська, Н. (2023). ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З ГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Сучасні проблеми моделювання, (25), 32-41. https://doi.org/10.33842/2313-125X-2023-25-32-41