ПРОБЛЕМИ ТА НЕДОЛІКИ СИСТЕМ НАГОРОД ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ

  • В.В. Ванін Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (Україна) https://orcid.org/0000-0001-7008-7269
  • О.В. Залевська Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (Україна) https://orcid.org/0000-0002-3163-1695
  • В.М. Можаровський Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (Україна) https://orcid.org/0009-0002-0884-4876
  • Т.В. Ладогубець Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (Україна) https://orcid.org/0000-0001-8700-5477
  • С.В. Залевський Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» (Україна) https://orcid.org/0000-0002-7411-1462

Анотація

Проблема мотивації та стимулювання до праці співробітників не є новою, а рішення має враховувати вплив зовнішніх факторів та індивідуальність кожної людини. Одне з таких рішень пропонує стратегія розвитку закладу, яка включає в себе покарання та заохочення працівників  та будується на оцінці результату їх роботи. 

Згідно з Кодексом законів про працю України до виду внутрішнього заохочення закладом не висунуто жодних вимог, окрім тих, що розробляє та затверджує адміністрація. Заохочення можна розділити на дві підгрупи:

- такі, що будуються на грошовій оцінці праці;

- ті, що визнають професійні досягнення працівника.

Модель матеріальної нагороди має ряд суттєвих недоліків, що роблять її використання не рентабельним. На багато кращий результат дає використання моделі заохочення у вигляді публічного визнання професійного росту співробітника. При використання такої моделі заохочення трансформується  у подяки, грамоти, листи вдячності тощо. 

За видом нематеріальні нагороди поділяють на державні та внутрішні, що в свою чергу поділяться на видані закладами освіти та науковими установами України та ті, що видані на інших підприємстві. Відмінність між двома останніми категоріями полягає в контролюванні та визначенні критеріїв їх отримання. Для закладів освіти та наукових установ більшість таких критеріїв регулюється законами про освіту України та наказами Міністерством освіти та науки України. В той же час підприємства мають повну автономію в вирішенні цього питання. 

Процес перевірки та відповідності працівників встановленим критеріям відбувається в ручному режимі, що уповільнює обробку заяв, особливо в закладах з великою кількістю співробітників. Автоматизація та структурування алгоритму отримання нагород дозволить об’єктивно відібрати заявки та зменшить вірогідність можливої помилки. 

Ключові слова: нагороди, персонал, система управлінні персоналом, автоматизація процесу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2024-01-08
Як цитувати
Ванін, В., Залевська, О., Можаровський, В., Ладогубець, Т., & Залевський, С. (2024). ПРОБЛЕМИ ТА НЕДОЛІКИ СИСТЕМ НАГОРОД ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ . Сучасні проблеми моделювання, (25), 68-75. вилучено із http://magazine.mdpu.org.ua/index.php/spm/article/view/3202

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

<< < 1 2