СУЧАСНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ У КОНТЕКСТ LLL-ОСВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ
Анотація
З’ясовано, що перехідна стадія розвитку, на якій перебуває сучасна Україна, характеризується посиленням ролі неконтрольованих людьми сил і тенденцій, які спонукають їх до соціальних перетворень у всіх галузях, зокрема, в економічній (особливо менеджменті). Зазначено, що людина може сприймати себе як особистість (індивідуальність), уважати себе особистістю (індивідуальністю), коли в неї сформується / з’явиться відчуття відповідальності за свої вчинки. Саме ця якість необхідна керівникові для управлінської діяльності. Проаналізовано два погляди на сутність і процеси формування зазначеної якості: 1) розширення «широти навичок» (розробка інноваційних трансверсальних компетенцій управління) завдяки впровадженню Lifelong Learning (LLL); 2) перетворення управлінської діяльності на суто технологічну (програмовану), коли виникає нове явище – інформаційний менеджмент, що йому притаманне безсуб’єктнє пост/не/управління. Доведено, що провідними компетенціями сучасного менеджера є трансверсальні, які можуть формуватися завдяки трансформації нових цінностей у категорії менеджменту, зокрема, через LLL-освітню парадигму.