СЦЕНІЧНЕ ХВИЛЮВАННЯ ЯК СКЛАДОВА ЗДОРОВʼЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ-МУЗИКАНТІВ

  • Лариса Мержева Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

Статтю присвячено питанню сценічного хвилювання під
час концертного виступу, проаналізовано причини його
виникнення та методи подолання за допомогою
здоровʼязбережувальних технологій у процесі підготовки
майбутніх педагогів-музикантів. Закцентовано увагу на
певний стан фізичної та психологічної витримки під час
концертного виступу. В статті визначено деструктивні та
конструктивні складові сценічного хвилювання під час
концертного виступу. Критерієм успішності виступу є
поєднання фізичних та психологічних складових
особистості виконавця. У науковій студії означено методи
подолання сценічного хвилювання та формування
сценічної витримки під час концертного виступу в межах
використання здоровʼязбережувальних технологій.
Розкрито сутність 5ти фаз сценічного хвилювання під час
концертного виступу та окреслено шляхи їхнього
подолання. Звернено увагу на деякі способи поєднання
фізіологічної та психологічної стійкості, щоб витримати
концертну напругу під час виступу.
Сценічне хвилювання є важливою складовою діяльності
музикантів, зокрема майбутніх педагогів-музикантів. Воно
впливає не лише на якість їхнього виконання, але й на
загальне здоров’я та психоемоційний стан. Використання
здоровʼязбережувальних технологій у процесі підготовки
музикантів-педагогів допомагає знизити рівень стресу,
зберегти здоров’я та підвищити ефективність навчання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2024-09-02