Cприймання вчителями початкової освіти міжкультурної освіти та їх психічна стійкість

  • Ніколова Симона, Граммену Хрисула-Марія Південно-західний університет «Неофіт Рильський» (SWU)

Анотація

Cприймання вчителями початкової освіти міжкультурної освіти та їх психічна стійкість. Мета статті – дослідити та проаналізувати уявлення вчителів початкової школи про міжкультурну освіту та оцінити рівень їх психічної стійкості. Дослідження буде зосереджено на розумінні факторів, які впливають на їхнє сприйняття, і потенційного зв’язку між цими сприйняттями та їх психічною стійкістю. Загальна кількість опитаних педагогів – 86, з них 62,8% жінки та 37,2% чоловіки від загальної кількості респондентів. Загалом отримані результати підкреслюють важливість надання вчителям належної підтримки, ресурсів і навчання для ефективної інтеграції міжкультурної освіти у їхню педагогічну практику. Вирішення виявлених проблем і підвищення готовності та стійкості вчителів можуть створити більш інклюзивне та культурно сприйнятливе навчальне середовище. Крім того, постійні зусилля з оцінки та підвищення ефективності ініціатив міжкультурної освіти можуть допомогти максимізувати їхній вплив на взаємодію та ставлення студентів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2025-04-08