Класифікація цінностей ЄС та підходи до їх формування у педагогіці

  • Олена Федюніна Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

Статтю присвячено аналізу цінностей Європейського Союзу (ЄС) та визначенню підходів до їх формування у педагогічній практиці. Здійснено класифікацію цінностей ЄС на три основні групи: базові (гідність, права людини), соціальні (рівність, солідарність) та інституційні (демократія, верховенство права). Окреслено когнітивний, проєктний та комунікативний підходи до інтеграції цих цінностей у навчальний процес, особливо в контексті підготовки майбутніх філологів. Запропоновано методичні рекомендації щодо використання інтерактивних технологій (кейс-методу, рольових ігор, дебатів) для розвитку громадянських і міжкультурних компетентностей. Результати дослідження можуть бути використані для вдосконалення освітніх програм і сприяти формуванню європейської ідентичності у студентів.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2025-04-08