ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ

  • Лілія Яременко

Анотація

У статті аналізується природа позашкільної освіти та її основне призначення в системі сучасної освітньої діяльності. Автор доводить, що науково-технічна революція істотно вплинула на соціальне замовлення щодо появи позашкільної освіти, адже саме НТР призвела до значної переорієнтації загальноосвітніх шкіл в освітній інститут, який усе більше часу приділяв тільки навчанню дітей та учнівської молоді, тоді як центр виховної роботи поступово переміщувався в сім’ю та позашкільні заклади. Традиційна школа минулого сторіччя не була здатна повністю задовольнити освітні запити молодого покоління, самореалізація та саморозвиток якого здійснювалися, як правило, в ідеологічно контрольованому полі. Принципово інші умови та можливості створила епоха глобалізації та інформаційної революції. Вона продукує інноваційний тип прогресу, а разом із ним – інноваційну особистість, наділену творчими здібностями й талантами, а головне, таку, яка має внутрішню потребу до творчості, реалізації власної свободи. Розвиток інформаційного суспільства зумовлює наявність виняткових вимог, що висуваються до педагогів у плані формування вільної, креативної особистості. Додаткові умови для цього має система позашкільної освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2015-04-29
Номер
Розділ
Статьи