ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДО НАВЧАННЯ В СЕРЕДНІЙ ЛАНЦІ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД
Анотація
Гузь Н.В., Гузь В.В. Особливості адаптації молодших школярів до навчання в середній ланці: психолого-педагогічний супровід. У даній статті розглянуто психологічні особливості адаптації молодших школярів до навчання в середній ланці. Виділено основні причини та зовнішні ознаки дезадаптації, компоненти „готовності до навчання в середній школі”, основні завдання психолого-педагогічного супроводу п’ятикласників.
Ключові слова: адаптація, дезадаптація, готовність до навчання в середній школі, психолого-педагогічний супровід п’ятикласників.
Литература
Адаптація дітей в 1, 5, 10 класах / упоряд. Т.Червона. – К.: Шк. світ, 2008. – 128с. – (Бібіліотека «Шкільного світу»).
Битянова М.Р. Организация психологической работы в школе. – М., 2000. – 198 с.
Беличева С.А. Диагностика школьной дезадаптации / под ред. С.А.Беличевой. – М., 1997. – 278 с.
Рогов Е.Н. Настольная книга практического психолога: Учебное пособие: В 2-х кн. – М.: Изд-во ВЛАДОС-ПРОГРЕСС, 2002. – Кн. 1: Система работы психолога с детьми разного возраста. – С. 154-270.
Кулагина И.Ю. Возрастная психология: от рождения до 17 лет: Учеб. пособ. – 3 е изд. – М.: Изд-во УРАО, 1997. – 175 с.
Основи практичної психології / В.Панок, Н.Чепелєва, Т.Титаренко. – К., 2001. – 230с.
Практическая психология образования; Учебное пособие 4-е изд. / под редакцией И.В.Дубровиной. – СПб.: Питер, 2004. – 592 с.
Психологический лексикон. Энциклопедический словарь в шести томах / [Ред. - сост. Л.А.Карпенко]; под общ. ред. А.В.Петровского. – М.: ПЕР СЭ, 2006. – С. 31-32.
Ульянова Т.Л. Школьная дезадаптация и связанные с ней трудности в общении / Т.Л.Ульянова // Начальная школа. – № 7. – 1996. – С.14-16.