ТОЛЕРАНТНІСТЬ ЯК ПЕДАГОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН

  • М.М. Карандаш

Анотація

Карандаш М.М. Толерантність як педагогічний феномен. У статті розкриваються сутнісні характеристики толерантності як педагогічного явища та її основні компоненти, що виявляються на різних рівнях пізнання та життя людини.

Ключові слова. Толерантність, компоненти толерантності, професійно-педагогічна підготовка вчителя, особистість.

 

 

Литература

 

Бех І.Д. Почуття цінності іншої людини як моральний пріоритет особистості / І.Д.Бех // Початкова школа. – 2001. – № 12. – С. 32 – 35.

Тодорцева Ю.В. Педагогіка толерантності: методичні рекомендації / Ю.В.Тодорцева. – Одеса: ПНЦАПНУ, 2004. – 90 с.

Троїцька Т.С. Конструктивність антропологічного виміру толерантності: філософсько-освітній аспект // Вісник Житомирського держ. ун-ту ім. І.Я. Франка. – 2007. – № 34. – С. 73 – 80.

У пошуках нової особистісно зорієнтованої педагогіки // Педагогіка толерантності. – 1998. – № 2. С. 42 – 46.

Хомяков М.Б. Толерантность: парадоксальная ценность // Журнал социологии и социальной антропологии. – 2003. – № 4. – С. 65 – 68.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

М.М. Карандаш
аспірант Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького
Номер
Розділ
Статьи