ТОЛЕРАНТНІСТЬ ЯК ПЕДАГОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН
Abstract
Карандаш М.М. Толерантність як педагогічний феномен. У статті розкриваються сутнісні характеристики толерантності як педагогічного явища та її основні компоненти, що виявляються на різних рівнях пізнання та життя людини.
Ключові слова. Толерантність, компоненти толерантності, професійно-педагогічна підготовка вчителя, особистість.
Литература
Бех І.Д. Почуття цінності іншої людини як моральний пріоритет особистості / І.Д.Бех // Початкова школа. – 2001. – № 12. – С. 32 – 35.
Тодорцева Ю.В. Педагогіка толерантності: методичні рекомендації / Ю.В.Тодорцева. – Одеса: ПНЦАПНУ, 2004. – 90 с.
Троїцька Т.С. Конструктивність антропологічного виміру толерантності: філософсько-освітній аспект // Вісник Житомирського держ. ун-ту ім. І.Я. Франка. – 2007. – № 34. – С. 73 – 80.
У пошуках нової особистісно зорієнтованої педагогіки // Педагогіка толерантності. – 1998. – № 2. – С. 42 – 46.
Хомяков М.Б. Толерантность: парадоксальная ценность // Журнал социологии и социальной антропологии. – 2003. – № 4. – С. 65 – 68.