ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ У ПРОЦЕСІ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕРІАЛУ ГЕОМЕТРИЧНОГО СПРЯМУВАННЯ

  • М.В. Овчинникова

Анотація

Овчинникова М.В. Педагогічні умови розвитку творчого потенціалу майбутніх учителів математики у процесі науково-дослідницької діяльності при вивченні матеріалу геометричного спрямування. У статті з позицій системного підходу розглянуто теоретичні основи поняття творчого потенціалу вчителя математики. Розглянуто умови, що впливають на розвиток творчого потенціалу вчителя в науково-дослідницькій діяльності, геометрична підготовка, здійснювана спеціальними методами, що дає можливість розкрити теоретичні здібності вчителя, створити основу для прояву і подальшого розвитку його професійного творчого потенціалу.

Ключові слова: творчий потенціал, науково-дослідницька діяльність, геометрична підготовка.

 

 

Литература

 

Боярчук С.І. Розвиток креативного мислення студентів на заняттях з фахових методик / [Електронний ресурс]. / С.І. Боярчук – Режим доступу: http://intkonf.org/boyarchuk-si-rozvitok-kreativnogo-mislennya-studentiv-na-zanyattyah-z-fahovih-metodik/.

Качалов А. В. Ядро концепции формирования творческой самостоятельности студентов педвуза / А.В.Качалов // Известия Уральского государственного университета. – 2009. – № 3(67). – С. 155-158.

Ковальчук М.Б. Педагогічні програмні засоби при розв’язуванні стереометричних задач / М.Б.Ковальчук // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету. Сер.: Педагогіка і психологія. –– Вінниця: РВВ ДП „Держ. картогр. фабрика”, 2004. – Вип. 10– С. 48-55.

Момот Л.Л. До проблеми формування творчих здібностей у процесі навчання / Л.Л. Момот, Л.В.Шелестова // Педагогіка і психологія. – 1998. – № 2.– с. 53.

Осінська І.С. Стан проблеми формування творчого потенціалу вчителя у вітчизняній та зарубіжній педагогіці / [Електронний ресурс]. І.С.Осінська – Режим доступу:  http://studentam.net.ua/content/view/7652/97/

Росс Э. Общая теория систем как новая научная дисциплина / Э. Росс // Исследования по общей теории систем. – М.: Прогресс, 1969. – С. 125-142.

Савельева И.А. Обучение инженерной графике по компьютерной технологии / И.А. Савельева, Н.Г. Руденко // Процессы и оборудование металлургического производства: межрегион. сб. науч. тр. / под ред. А.А.Кальченко, – Магнитогорск: МГТУ им. Г.И.Носова, 2003. – Вып.5. с. 110-114.

Сверчевська І. А. Методична система вивчення геометричних тіл у загальноосвітній школі: дис... канд. пед. наук: 13.00.02  /  І. А.  Сверчевська – К., 2006. – 325с.

Сидоренко Т. Творчість у діяльності вчителя / Т.Сидоренко // Рідна школа. – 2001. –  № 5. – С.55-57.

Сисоєва С.О. Творчий розвиток особистості: сутність, специфіка [Електронний ресурс] / С.О.Сисоєва  – Режим доступу: http://www.newacropolis.org.ua/ua/study/conference/?thesis=4170

Dewey D. Experience and Education. / Dewey D.  – New York, 1988. – P. 15-20.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

М.В. Овчинникова
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри математики, теорії та методики навчання математики, докторант Республіканського вищого навчального закладу «Кримський гуманітарний університет»
Номер
Розділ
Статьи