ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ У ПРОЦЕСІ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕРІАЛУ ГЕОМЕТРИЧНОГО СПРЯМУВАННЯ
Abstract
Овчинникова М.В. Педагогічні умови розвитку творчого потенціалу майбутніх учителів математики у процесі науково-дослідницької діяльності при вивченні матеріалу геометричного спрямування. У статті з позицій системного підходу розглянуто теоретичні основи поняття творчого потенціалу вчителя математики. Розглянуто умови, що впливають на розвиток творчого потенціалу вчителя в науково-дослідницькій діяльності, геометрична підготовка, здійснювана спеціальними методами, що дає можливість розкрити теоретичні здібності вчителя, створити основу для прояву і подальшого розвитку його професійного творчого потенціалу.
Ключові слова: творчий потенціал, науково-дослідницька діяльність, геометрична підготовка.
Литература
Боярчук С.І. Розвиток креативного мислення студентів на заняттях з фахових методик / [Електронний ресурс]. / С.І. Боярчук – Режим доступу: http://intkonf.org/boyarchuk-si-rozvitok-kreativnogo-mislennya-studentiv-na-zanyattyah-z-fahovih-metodik/.
Качалов А. В. Ядро концепции формирования творческой самостоятельности студентов педвуза / А.В.Качалов // Известия Уральского государственного университета. – 2009. – № 3(67). – С. 155-158.
Ковальчук М.Б. Педагогічні програмні засоби при розв’язуванні стереометричних задач / М.Б.Ковальчук // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету. Сер.: Педагогіка і психологія. –– Вінниця: РВВ ДП „Держ. картогр. фабрика”, 2004. – Вип. 10– С. 48-55.
Момот Л.Л. До проблеми формування творчих здібностей у процесі навчання / Л.Л. Момот, Л.В.Шелестова // Педагогіка і психологія. – 1998. – № 2.– с. 53.
Осінська І.С. Стан проблеми формування творчого потенціалу вчителя у вітчизняній та зарубіжній педагогіці / [Електронний ресурс]. І.С.Осінська – Режим доступу: http://studentam.net.ua/content/view/7652/97/
Росс Э. Общая теория систем как новая научная дисциплина / Э. Росс // Исследования по общей теории систем. – М.: Прогресс, 1969. – С. 125-142.
Савельева И.А. Обучение инженерной графике по компьютерной технологии / И.А. Савельева, Н.Г. Руденко // Процессы и оборудование металлургического производства: межрегион. сб. науч. тр. / под ред. А.А.Кальченко, – Магнитогорск: МГТУ им. Г.И.Носова, 2003. – Вып.5. с. 110-114.
Сверчевська І. А. Методична система вивчення геометричних тіл у загальноосвітній школі: дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / І. А. Сверчевська – К., 2006. – 325с.
Сидоренко Т. Творчість у діяльності вчителя / Т.Сидоренко // Рідна школа. – 2001. – № 5. – С.55-57.
Сисоєва С.О. Творчий розвиток особистості: сутність, специфіка [Електронний ресурс] / С.О.Сисоєва – Режим доступу: http://www.newacropolis.org.ua/ua/study/conference/?thesis=4170
Dewey D. Experience and Education. / Dewey D. – New York, 1988. – P. 15-20.