ДІАГНОСТИКА ГЛУХИХ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАЛЕЖНО ВІД ДІАПАЗОНУ СПРИЙМАНИХ ЧАСТОТ ЗА МЕДИКО-ПЕДАГОГІЧНОЮ КЛАСИФІКАЦІЄЮ Л.В. НЕЙМАНА
Анотація
Анотація:
Аннотация:
Resume:
Класифікація стійких порушень слуху має враховувати не тільки ступінь ураження слухової функції, а й стан мови. Щодо мовної функції в дітей із порушеннями слуху, то характер і ступінь її недостатності залежать від взаємодії трьох основних чинників: ступеня ураження слуху; часу виникнення дефекту; умов розвитку дитини після виникнення ураження слуху.
Кунинец Олеся. Диагностика глухих детей младшего школьного возраста в зависимости от диапазона воспринимаемых частот за медико-педагогической классификацией Л.В. Неймана.
Классификация устойчивых нарушений слуха должна учитывать не только степень поражения слуховой функции, но и состояние речи. Что касается речевой функции у детей с нарушениями слуха, то характер и степень ее недостаточности зависят от взаимодействия трех основных факторов: степени поражения слуха; времени возникновения дефекта; условий развития ребенка после возникновения поражения слуха.
Kuninets’ Olesya. Diagnostics of deaf children of primary school age depending on the perceived frequency range according to the medical and educational classification by L.V. Neuman.
Classification of stable hearing impairment should consider not only the degree of damage to the auditory function, but also the state of speech. With regard to the function of speech in children with hearing impairment, the nature and degree of failure depends on the interaction of three main factors: the degree of damage to hearing; time of the defect occurrence; conditions for the development of the child after the occurrence of damage to hearing.
Ключові слова:
Ключевые слова:
Key words:
діагностика; діапазон; мова; глухота; оздоровчий туризм.
диагностика; диапазон; речь; глухота; оздоровительный туризм.
diagnostics; range; speech; deafness; health tourism.