СПРЯМОВАНІСТЬ ВУЗІВСЬКОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ НА ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ

  • Я.В. Сопіна

Abstract

Сопіна Я.В. Спрямованість вузівського педагогічного процесу на формування естетичної культури майбутніх учителів музики. Стаття містить результати дослідження теоретично-педагогічних і методичних основ формування естетичної культури майбутніх учителів музики. Викладені шляхи оптимізації даного процесу, визначені психолого-педагогічні умови естетичного розвитку студентів-музикантів.

Ключові слова: естетична культура, формування, самовиховання, професійна компетентність, вчитель музики

 

 

Литература

 

Абдугулов М.А. Эстетическое самовоспитание будущих учителей музики в системе профессиональной подготовки: дисс. … канд. пед. наук: 13.00.01 / М.А.Абдугулов. – К., 1994. – 192 с.

Державна національна програма «Освіта»: Україна XXI століття. – К.: Райдуга,  1994. - 61 c.

Євтух М.Б. Культурологічні основи підготовки майбутнього вчителя / М.Б Євтух, Г.П.Шевченко // Формування педагогічної майстерності в системі професійної підготовки майбутнього вчителя. – К.: КГПИИЯ, 1991. –  С. 5-7.

Закон України «Про освіту» // Голос України. – 1996. - №77. – С. 7-11.

Національна доктрина розвитку освіти в Україні у XXI столітті // Освіта України. – 2002. – 23 квітня.

Падалка Г.Н. Формирование эстетических идеалов и вкусов будущих учителей музыки: дисс. … д-ра пед. наук: 13.00.01 / Г.Н.Падалка. – К., 1989. – 368 с.

Рудницька О.П. Сприйняття музики і педагогічна культура вчителя / О.П.Рудницька. – К.: КДПІ, 1992. – 96 с.

 

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Я.В. Сопіна
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри фортепіано Мелітопольського державного  педагогічного університету імені Богдана Хмельницького
Section
Статьи