ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФЕНОМЕНУ ПРОСВІТНИЦТВА
Abstract
Мельник О.П. Філософсько-педагогічні аспекти феномену просвітництва. Автор публікації звертається до різних поглядів на феномен Просвітництва, аналізує філософсько-педагогічний аспект цього явища.
Ключові слова: феномен, Просвітництво, просвітник, педагогічна діяльність.
Литература
Гоголь Н.В. Просвещение //Собр. соч.в 7 т. – Т.6.: Статьи. – М.: Худ. лит-ра, 1978. – С. 248-251.
Кремень В.Г. Філософія: мислителі, ідеї, концепції: підручник/ В.Г. Кремінь, В.В.Ільїн. – К.: Книга, 2005. – 528 с.
Митус И.В. Психолого-педагогические основы подготовки будущих учителей музыки к музыкальному просветительству: дис. … канд. пед. наук. Майкоп, 2004.
Новейший философский словарь /Сост.А.А.Грицанов. – Мн.: Изд. В.М. Скакун, 1998. – 896 с.
Толковый словарь живого великорусского языка. / Сост. В.И. Даль - 2-е изд, испр. – М., 1955. - Т.3 – 556 с.