МОРАЛЬНІ НОРМИ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА ОСНОВА РОЗВИТКУ ПОВАГИ ДО ДОРОСЛИХ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Abstract
Швецова І.В. Моральні норми як соціально-психологічна основа розвитку поваги до дорослих у молодших школярів. У статті показана роль моральних норм як соціально-психологічна основа розвитку поваги до дорослих, проаналізовано психологічні ознаки морального розвитку особистості, що характеризують виникнення поваги до дорослих.
Ключові слова: моральні норми, повага до дорослих, моральна свідомість.
Литература
Асеев В.Г. Мотивация поведения и формирование личности. / В.Г. Асеев – М.: Мысль , 1976 . – 157 с.
Безверхий О. Діагностика та корекція порушень морального розвитку молодшого школяра / О. Безверхий // Початкова школа. – 1999 . – №6 . – С.62.
Бех І.Д. Виховання особистості: підруч. / І.Д. Бех //– К.: Либідь, 2008. – 848 с.
Бех І.Д. Психологічні основи організації морального виховання школярів / І. Д. Бех // Радянська школа. – 1990. – № 7. – С. 47-55 .
Боришевський М.Й. Розвиток морального саморегулювання поведінки учнів / М.Й. Боришевський // Психологія : зб. наук.пр. – К., 1985 . – С. 3 – 11.
Кон С. Психология старшеклассника: пособ. для учителей./ С. Кон – М. : Просвещение, 1980 . – 192 с.
Муздыбаев К. Психология ответственности. К. Муздыбаев – Л.: Наука, 1983. – 239 с.
Плахотний А.Ф. Свобода и ответственность / А.Ф. Плахотний.– Х.: Вища шк.–1972 . – 133 с.