THE PROBLEMS OF HEREDITY AND PERSPECTIVENESS OF PRE-SCHOOL AND PRIMARY STAGES OF EDUCATION

  • С.Н. Дубяга
  • Т.В. Фефилова
  • С.В. Ткаченко

Abstract

Dubyaga S.N., Fefilova Т.V., Tkachenko S.V. The problems of heredity and perspectiveness of pre-school and primary stages of education. In providing the real prospects and continuity in the preschool institutions and schools the most important thing is to comply certain conditions: the cooperation must be lasting and indissoluble; the work must be systematical and planned, the task- complex and integrated.

Key words: prospects, continuity, conditions, the task.

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biographies

С.Н. Дубяга
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри початкової освіти Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького
Т.В. Фефилова
старший викладач кафедри початкової освіти Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького
С.В. Ткаченко
вчитель початкових класів ЗОШ №24 м. Мелітополя
Section
Статьи