ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ДОКТОРА ФІЛОСОФІЇ ДО ДОСЛІДНИЦЬКО- ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
Анотація
У статті розкрито сутність
поняття «готовність
майбутнього доктора
філософії до дослідницько-
інноваційної діяльності».
З огляду на те, що це поняття
є новим для психолого-
педагогічного дискурсу,
проаналізовано суміжні з ним
поняття: «готовність
до професійної діяльності»,
«готовність до професійної
інноваційної діяльності»,
«готовність до ніноваційної
педагогічної діяльності».
За результатами
теоретичного аналізу
визначено, що готовність
майбутніх докторів філософії
до дослідницько-інноваційної
діяльності являє собою
сформовану в процесі
професійної підготовки
інтегровану якість
особистості, що
характеризується наявними
інноваційними
та професійними
властивостями, а також
операційною готовністю
фахівця до продуктивної
діяльності, спрямованої на
створення, освоєння
й поширення нових знань,
ефективність якої значно
підвищується в умовах
інноваційного середовища.