РОЗВИТОК УМІНЬ ЗАСТОСОВУВАТИ ПІЗНАВАЛЬНІ БАР’ЄРИ ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИТИНОЦЕНТРОВАНОГО НАВЧАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

  • Тетяна Коноваленко

Анотація

Статтю присвячено актуальним
питанням створення умов для
дитиноцентрованого навчання
англійської мови
в загальноосвітній школі шляхом
підготовки до цього майбутніх
учителів у процесі здобуття ними
фахової освіти. Зокрема увагу
зосереджено на використанні
потенціалу пізнавальних бар’єрів
як передумови формування
в амйбутніх учителів умінь
створювати можливості для
автономії учнів і опсилювати
ефективність процесу їхнього
навчання англійської мови
завдяки підвищенню мотивації
через спеціально складені
завдання. Запропоновано два
шляхи підготовки студентів
до використання пізнавальних
бар’єрів у професійній діяльності:
виконання під ачс власного
навчання завдань, які містять
пізнавальні бар’єри, і методичний
аналіз освітнього потенціалу цих
бар’єрів з позиції майбутнього
вчителя.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2019-02-22
Номер
Розділ
Статьи