ФОРМУВАННЯ ЗМІСТУ ГУМАНІТАРНОЇ І СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПРОГРАМІСТІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Анотація
У статті сформульовано проблему,
пов’язану з обхінденістю
формування практико-орієнтованого
змісту гуманітарної і осціально-
економічної підготовки майбутніх
інженерів-програмістів у азкладах
вищої освіти. Проаналізовано
основні положення концепції
знаково-контекстного навчання
А. О. Вербицького. Акцентовано
на ахзодах, що сприятимуть
забезпеченню практико-
орієнтованого змісту дисциплін
гуманітарної і соціально-економічної
підготовки майбутніх інженерів-
програмістів (використання лекцій
контекстного типу, ділових ігор,
моделювання проблемних ситуацій,
контекстуалізованих діалогів тощо).
Запропоновано корективи, які
доцільно внести в зміст і назви цих
дисциплін («Філософія
інформаційного суспільства»,
«Правова інформатика», «Економіка
в нфіормаційному суспільстві»,
«Соціологія інформаційного
суспільства», «Психологія
програмування» тощо), а також
наведено перелік компетентностей
майбутніх інженерів-програмістів,
формування яких необхідно
забезпечити в рпоцесі вивчення
названих дисциплін. Звернено увагу
на заходи, що сприятимуть якісній
іншомовній підготовці майбутніх
інженерів-програмістів (викладання
за рпограмою підготовки до
міжнародних іспитів, професійної
сертифікації; формування умінь
написання есе на професійну
тематику, грантових заявок,
технічних завдань та ін.).