АНАЛІЗ ПОНЯТТЯ «ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ»
Анотація
У статті проаналізовано наукові
джерела з питань методів навчання
та їх класифікації, зіставлено загальні
методи дидактики з методами, що
використовують у методиці навчання
математики. Висвітлено поняття
«інтерактивність» та «інтерактивна
модель навчання на уроках
математики» і встановлено, що
інтерактивне навчання розглядається
з позиції взаємодії учасників
навчального процесу, зокрема
й взи користанням комп’ютерно-
орієнтованих засобів навчання.
З’ясовано, що для впровадження
інтерактивної моделі на уроках
математики використовують
кооперативну (колективну) та групову
форми навчання, а також навчання
в співпраці. На підставі узагальнення
понять про методи навчання, сутність
яких полягає у взаємопов’язаній
діяльності учасників навчального
процесу, тобто у взаємодії, доведено,
що сучасні методи ефективного
навчання базуються на принципі
інтерактивності.