Стратегії сенсорного виховання як основа педагогічного дизайну вихователя інклюзивної групи
Анотація
Статтю присвячено проблемі сенсорного виховання
дітей в умовах інклюзивного навчання та ролі
вихователя, як керівника цього педагогічного процесу.
Обґрунтовано значущість сенсорного розвитку як основи
пізнавальної активності дітей дошкільного віку, зокрема
дітей з особливими освітніми потребами. Запропоновано
принципи та конкретні кроки реалізації стратегії
сенсорного виховання дітей в умовах інклюзивного
навчання. Особливу увагу приділено розгляду умов
професійного розвитку вихователя інклюзивної групи як
творчої особистості, готової вирішувати складні задачі
навчально-виховного процесу, зокрема створювати
власний педагогічний дизайн. Розглянуто традиційні та
інноваційні технології сенсорного виховання дітей
дошкільного віку і прийоми з корекції сенсорного
розвитку з дітьми, які мають сенсорні порушення.