Використання інтерактивних методів навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах.

  • Світлана Танана Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди

Анотація

Використання інтерактивних методів у навчанні іноземних мов є одним із завдань начально-виховного процесу у вищому навчальному педагогічному закладі. У статті розглянуто теоретичні аспекти проблеми готовності до інноваційної діяльності, проаналізовано зміст понять «інтерактивні методи» та «інноваційна діяльність».

Svitlana Tanana. USE OF INTERACTIVE METHODS OF TEACHING FOREIGN LANGUAGES AT THE HIGHER EDUCATIONAL ESTABLISHMENTS

Use of interactive methods of teaching foreign languages is one of the aims of educational process at the higher educational establishment which specializes on teacher training. The article dwells on the theoretical aspects of the problem of readiness to innovative activity and provides the analysis of the concepts of “interactive methods” and “innovative activity”.

Ключові слова:

інтерактивні методи, професійна компетентність, професійне навчання, інноваційна діяльність, новітні технології, ефективність навчання, вивчення іноземних мов.

Key words:

interactive methods, professional competence, professional training, innovative activity, innovation technologies, effectiveness of teaching, teaching of foreign languages.

Список використаних джерел

  1. Blair R. Innovation approaches to language teaching / R. Blair // New York: Newbury House,  2010. – 252 p.
  2. Celce-Murcia M. Teaching English as a Second or Foreign Language / M. Celce-Murcia. – Boston, MA: Heinle & Heinle, 2001. –584 p.
  3. Martinelli S., Tailor M. Intercultural Learning. Strasbourg / S. Martinelli, M. Tailor  //  Council of Europe and European Commission, 2000. – 106 p.
  4. Stern H. Fundamental Concepts of Language Teaching Oxford / H. Stern// Oxford University Press, 1983. – 176 p.
  5. Конопляник Л. Інтерактивні методи навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах // Матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції [«Сучасні тенденції викладання другої іноземної мови в школах і вищих навчальних закладах»], Горлівка: Вид-во ГДПІМ, 2011. – С. 84-85.

References

  1. Blair, R. (2010). Innovation approaches to language teaching. New York: Newbury House. [in English].
  2. Celce-Murcia, M. (2001). Teaching English as a Second or Foreign Language. Boston, MA: Heinle & Heinle. [in English].
  3. Martinelli S., Tailor, M. Intercultural Learning. Strasbourg. Council of Europe and European Commission, 2000. – 106 p. [in English].
  4. Stern, H. (1983). Fundamental Concepts of Language Teaching. Oxford. Oxford University Press. [in English].
  5. Konoplyanyk, L. (2011). Interactive methods of teaching a foreign language at higher educational establishments. Paper presented at the II International scientific and practical conference «Modern tendencies of teaching the second foreign language at schools and higher educational establishments». Horlivka: HSPIL. [in Ukrainian].

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Світлана Танана, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
кандидат педагогічних наук, доцент кафедри практики іноземного мовлення
Опубліковано
2013-09-25
Номер
Розділ
Статьи