ПІДРУЧНИК ІЗ БІОЛОГІЇ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ЦІЛІСНИХ ЗНАНЬ ШКОЛЯРІВ

  • Тетяна Логвіна-Бик

Анотація

У статті науково обґрунтовані проблеми структурування навчального матеріалу у шкільному підручнику з біології. Підручник із біології розглядається як модель освітнього процесу, що відображає цілі, зміст навчання, дидактичні принципи, процес і технологію навчання. Автор розкриває основні функції підручника, його структуру. Основою підручника з біології є фундаментальні біологічні знання і вміння, інваріативні знання, що сприяють цілісному сприйняттю учнями біологічної картини світу й забезпечують продуктивне і творче навчання біології в навчально-виховному процесі загальноосвітніх навчальних закладів.

 

Ключові слова:

структура підручник; прийоми роботи з підручником

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Номер
Розділ
Статьи