Methodological techinques of developing cretivity and critical thinking in the englich classroom

  • Ihor Yelisieiev, Yuliia Nadolska Bohdan Khmelnytsky Melitopol State Pedagogical University

Abstract

У статті продемонстровано методичні прийоми, які сприяють
формуванню і розвитку навичок критичного мислення в учнів і
створюють творчу атмосферу на уроці англійської мови.
Дослідження зосереджено на перевагах коротких мовленнєвих
завдань, які допомагають розвинути творчі здібності та критичне
мислення в учнів і створюють творчу атмосферу на уроці, а також
на рекомендаціях, як включити їх в навчальне середовище і, таким
чином, доповнити більш тривалі навчальні процедури, які
складають основну частину курсу англійської мови. Методи
дослідження містять аналіз і узагальнення педагогічної та
методичної літератури з проблеми «критичного мислення», а також
спостереження, індукцію, дедукцію і метод моделювання.
Розглянуто сучасні підходи до проблеми формування критичного
мислення. Запропоновано методичні прийоми формування
критичного мислення, які можна використовувати на уроках
англійської мови з різними віковими групами різних рівнів володіння
англійською мовою. Визначено, що використання особливих
методичних прийомів, спрямованих на розвиток творчих здібностей
і критичного мислення на уроках англійської мови не тільки
допомагає учням поліпшити їх комунікативні навички, але й робить
уроки більш ефективними, цікавими і приємними.

Downloads

Download data is not yet available.
Published
2023-11-15