Ідеї дидактичного дизайну у світовій практиці професійної освіти

  • Ляпунова Валентина Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Аннотация

У статті розглянуто підходи до використання
ідей дидактичного дизайну у практиці
професійної освіти. Дидактичний дизайн
визначено як підхід до створення навчальних
матеріалів та курсів, що виник у середині ХХ
століття в рамках досліджень у галузі
педагогіки та психології навчання. Вказано,
що дидактичний дизайн призначений для
створення дидактичного моделюючого
середовища, яке підтримує найбільш важливі
та трудомісткі навчальні й пізнавальні дії та
реалізується на основі антропологічних
принципів багатовимірності й
інструментальності. Схарактеризовано
процес зародження ідей дидактичного
дизайну через персоналії відомих педагогів і
психологів, які сприяли становленню і
розвитку цього напрямку у світовій теорії і
практиці навчання. Надано огляд перших
публікацій, які стали класикою, а також
проаналізовано тематику останніх публікацій
2022-2023 років.

Скачивания

Данные скачивания пока недоступны.
Опубликован
2023-11-15