Психолого-педагогічні аспекти забезпечення наступності у розвитку емоційного інтелекту дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку

  • Юлія Шевченко Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Анотація

У статті проаналізовано актуальні дослідження
розвитку емоційного інтелекту дитини старшого
дошкільного та молодшого шкільного віку.
Розглянуто особливості трактування цього
питання в Державних стандартах початкової та
дошкільної освіти. Визначено інструменти
педагогічного впливу на розвиток емоційного
інтелекту дитини. Стверджується, що спільною
умовою для успішного розвитку емоційного
інтелекту обох вікових періодів є наявність
емоційно-розвивального середовища.
Пояснюється, що повноцінний емоційний
розвиток неможливий без підтримки відносин
партнерства. Зроблено висновок, що
наступність забезпечується цільним баченням
та реалізацією її у розвитку старшого
дошкільника та молодшого школяра через
розуміння концепції НУШ та змісту Базового
компоненту дошкільної освіти.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.
Опубліковано
2023-11-16