Перейти к основному контенту
Перейти к главному меню навигации
Перейти к нижнему колонтитулу сайта
Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка
Главная
Текущий выпуск
Архивы
Объявления
О нас
О журнале
Отправленные материалы
Редакция
Заявление о конфиденциальности
Контакты
Найти
Найти
Регистрация
Вход
Главная
/
Архивы
/
Том 2 № 33 (2024): Науковий вісник. Серія: Педагогіка
Том 2 № 33 (2024): Науковий вісник. Серія: Педагогіка
Опубликован:
2025-04-10
Весь выпуск
Науковий вісник 33 (Українська)
Статьи
Socio-pedagogical factors in the development of interethnic relations among students
Iryna Barantsova
9-14
PDF (Українська)
erceptions of primary education teachers of intercultural education and their mental resilience
Simona Nikolova, Chrysoula-Maria Grammenou
15-22
Надання соціальних послуг сім’ям, які опинились в складних життєвих обставинах
Ірина Батарейна, Ганна Чижикова
23-29
Просвітницький рух в Україні кінця XIX ст.
Оксана Бунчук, Юлія Марецька, Тетяна Таблер
30-34
Патріотичне виховання дітей дошкільного віку як складова соціокультурного контексту
Світлана Жейнова, Ольга Канарова
35-42
Визначення критеріїв успішної інтеграції дітей-біженців раннього та дошкільного віку з України в Німеччині (за результатами онлайн-опитування батьків дітей зазначених категорій)
Тетяна Житнік
43-51
Аналіз вітчизняного й іноземного досвіду методичного забезпечення з кібернетичної безпеки у професійні підготовці майбутніх інженерів-програмістів
Кирило Комарницький, Альона Чорна
52-60
Зарубіжний досвід використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій під час змішаного навчання у професійній підготовці фахівців у галузі інформаційних технологій
Владислав Кумейко, Альона Чорна
61-68
Громадські організації як умова розвитку соціальної активності підлітків
Валентина Ляпунова, Оксана Бунчук
69-74
Сучасні стратегії та методики формування критичного мислення у здобувачів освіти
Ірина Наумук, Олексій Наумук
75-82
Цінності моральності як основа розвитку етичного лідерства в освітньому середовищі
Світлана Терещенко
83-88
Класифікація цінностей ЄС та підходи до їх формування у педагогіці
Олена Федюніна
89-93
Філософія інклюзії: проблеми, теорія і практика
Ольга Фунтікова
94-100
Соціально-педагогічні виміри інклюзивної освіти в країнах Європейського Союзу
Юлія Шевченко, Валентина Кондратенко
101-106
Робота тьютора в навчальному процесі: перспективи та розвиток у порівнянні з країнами ЄС
Олена Шершньова
107-113
Здоров’язбережувальний та здоров’явіднолювальний потенціал музикотерапії у кризових ситуаціях сьогодення
Aнна Врубель
114-120
Гейміфікація як засіб навчання мови й мовлення молодших школярів
Світлана Дубяга, Олександра Чумаченко
121-125
Патріотичне виховання в системі початкової освіти на сучасному етапі державотворення
Владислава Дьоміна
126-130
Особливості використання арттерапевтичних технологій в роботі з емоційним станом «Образа»
Ольга Ковальова, Олена Дякун
131-139
Прокрастинація як психологічний феномен: види, компоненти та причини виникнення
Ольга Ковальова, Поліна Юдаєва
140-145
Здоров’язбережувальні технології та специфіка їх впровадження в освітній процес майбутніх вчителів мистецтва
Інна Пащенко
146-153
Діти в епоху штучного інтелекту: як підготувати дітей до цифрового майбутнього
Юлія Саєнко, Анастасія Сухомлінова, Юлія Сухомлінова
154-159
Формування соціальних навичок у дітей початкової ланки через навчання в групах
Крістіна Черкашина
160-164
Вимоги нормативних документів про зміст початкової освіти щодо сенсорного розвитку молодших школярів
Ірина Барбашова
165-170
Сучасні педагогічні аспекти формування медіаграмотності у професійній підготовці фахівців з цифрових технологій
Максим Євлах, Ірина Сердюк
171-178
Вдосконалення фахових компетентностей педагогів закладів дошкільної освіти з формування позитивного світосприйняття у дітей дошкільного віку в умовах воєнного стану засобами арттерапії
Ольга Канарова, Ольга Нахалова
179-184
Шляхи формування інформаційної і медіаграмотності на уроках англійської мови в середній школі
Тетяна Коноваленко, Оксана Сахацька
185-190
Формування професійно-комунікативної компетентності майбутніх педагогів у процесі фахової підготовки
Зоя Митяй, Тетяна Сіроштан
191-196
Формування соціокультурної компетентності здобувачів вищої освіти в процесі вивчення іноземної мови та літератури
Юлія Надольська, Лариса Єпіфанцева, Юлія Єгорова
197-202
Навчання майбутніх програмістів роботі із комп’ютерними мережами: використання SNMP як засобу для взаємодії із мережевим обладнанням
Ірина Наумук, Олексій Наумук
203-208
Здоров’язберігаючі освітні технології у процесі навчання музиканта-виконавця
Олена Переверзєва
209-217
Концептуальні ідеї методики формування індивідуальної освітньої траєкторії студентів у процесі професійної підготовки вчителів музичного мистецтва
Людмила Сопіна
218-225
Особливості проведення лабораторних робіт з хімічних дисциплін у змішаному форматі навчання з використанням хмарних сервісів у закладах вищої освіти
Тетяна Четвертак
226-233
Сучасний стан проблеми розробки гейміфікаційних стратегій у процесі навчання фахівців з цифрових технологій
Віталій Чихун, Владислав Круглик
234-239
Дошкільна освіта в Україні та Чехії: порівняльний аналіз педагогічних підходів та інновацій
Вікторія Балашова
240-248
Організаційні засади цифрової трансформації закладів професійно-технічної освіти
Михайло Букша
249-256
Методика використання ресурсів неформальної освіти у професійній підготовці фахівців з цифрових технологій
Олександр Манжула
257-264
Розвиток української національної та культурної ідентичності дітей старшого дошкільного віку як чинника їхньої соціально-громадянської компетентності
Ірина Негрій
265-271
Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми раннього віку в умовах надзвичайних ситуацій
Ольга Негрій
272-280
Теоретичний аналіз проблеми формування інформаційно-цифрової компетентності майбутніх фахівців іт-технологій засобами проєктних методів навчання
Руслан Сидорчук
281-287
Open Journal Systems
Язык
English
Русский
Українська
Информация
Для читателей
Для авторов
Для библиотек